Budak Musyukk ! welcome Follow or Dashboard

Azam 2014

Assalamualaikum Haa, Tahun baru dah nak sampaikan. Huhu, apa azam koranglah kan, azam aku pun fikir lagi ni. Tapi azam aku yang paling penting ialah nak dapat result SPM elok tau. Aku nak sambung dekat UITM dekat Seri Iskandar ataupun Shah Alam. Haha, aku saje je nak belajar dekat KL. Kata orang dekat situ banyak bidang, aku nak ambik bidang seni. Tu lah favourite matapelajaran aku, YAYY! btw, aku belajar dekat shah alam bukan nak bajet budak KL okay. Aku nak capai cita-cita aku dekat situ, aku ak jadi orang yang berjayalah :) Aku buat semua ni demi untuk mama aku. Dan aku jugak nak buktikkan kat abah yang aku boleh berjaya, selama ni abah aku suka pandang rendah dekat aku kan. Sekarang aku akan buktikan yang dia tak boleh pandang sebelah mata dekat aku. Hmm, kata-kata aku ni akan aku capai. Amin :). Dulu aku ingat lagi, abah aku memang suka cakap aku ni kurang pandai sikit. "Kakak bukan tak pandailah abah, kakak cuma lambat sikit je. Nak jadi pandai bukan senang" Sekurang-kurangnya aku ni berusaha :'). Tinggal 2 hari lagi, dan tahun baru akan sampai. Dan aku nak ucapka Selamat Tahun Baru dekat korang. Azam korang mestilah yang elok kan. Kalau jatuh tak bermakna kita gagal okay, kita kena berusaha kalau nak berjaya. Remember this! Goodbye, Assalamualaikum.